marți, 21 iulie 2015

Oldies but Goldies

pentru rubrica "Meloman pentru o zi"


~(pentru ca saptamâna trecuta am fost la un concert "Simon & Garfunkel Revivalband")~
Simon & Garfunkel este un duo folk-rock fondat în 1957, format din Paul Simon și Art Garfunkel.
Paul Simon (n. 1941) este licentiat în Literatura engleza. Parintii lui Paul sunt evrei maghiari.
Art Garfunkel (n. 1941) are Licență în Istoria artei, precum și Master în matematică. Strămoșii lui Art Garfunkel sunt evrei români.
Simon & Garfunkel au fost printre cei mai poulari artiști ai anilor '60, pionieri ai Rock ’n’ Roll-ului, vazuti drept icoane contraculturale pe timpul deceniilor de revoluție socială, model pentru multi artisti ca spre exemplu Beatles sau Bob Dylan.
Au fost incluși în Rock and Roll Hall of Fame (1990) și Long Island Music Hall of Fame (2007).
Single-ul "Mrs. Robinson" (1969) și albumul "The Graduate" au fost premiate cu Grammy. Albulul "Bridge Over Troubled Water" (1971) a primit un Grammy pentru "Cel mai bun album al anului" si înca sase premii Grammy pentru single pe categorii. În anul 2003, grupul a primit Grammy pentru Lifework, asa încât la încheierea activitatii de grup, cei doi numarau 12 Grammys în palmares!
Albumele lui Simon & Garfunkel au fost vândute de peste 38 milioane de ori si au fost multiplu rasplatite cu aur si platina. Albumul "Greatest Hits" a ajuns la statutul de diamant, cu 14 milioane de vanzari.

4 comentarii:

  1. Ei imi amintesc de The Beatles. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt incantatori!Imi plac, ma bucur ca i-am descoperit la tine pe blog.:) Cred ca in gradina botanica a fost o atmosfera placuta , ascultandu-i pe ei. Schön Tag!:*
    p.s: Multumesc pentru accept(facebook)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum am completat vizionarea!
    Multumesc!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bob Dylan? unul din preferatii mei!!!

    RăspundețiȘtergere